Wobec ciągle rosnących cen paliw, oraz bardziej restrykcyjnych norm ekologicznych, gaz LPG (liquefied petroleum gas) jest tanim i dobrym paliwem alternatywnym. Instalacje montowane w warsztacie AUTO GAZ CIEJKA gwarantują satysfakcję z użytkowania oraz uśmiech przy płatności na stacji paliw.
Jaki wpływ na samochód ma instalacja Auto-Gaz?
Stosowane przez AUTOGAZ CIEJKA nowoczesne i sprawdzone układy oraz regularna konserwacja, zagwarantuje że używanie instalacji autogaz nie niesie ze sobą żadnych ujemnych efektów na wydajność silnika. Silnik zasilany za pomocą instalacji LPG znacznie wolniej się zużywa niż silnik zasilany benzyną.
Generacje instalacji LPG
I generacja - Instalacje podciśnieniowe z ręczną regulacją
Systemy I generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów z silnikami gaźnikowymi i z wtryskiem paliwa - bez katalizatora i sondy lambda.
II generacja - Instalacje podciśnieniowe z elektroniczną regulacją
Systemy II generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa z katalizatorem i sondą lambda, czasami również z układem EOBD co wymaga zastosowania specjalnego emulatora).
III generacja - Wtrysk ciągły gazu w fazie lotnej
Systemy III generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, z katalizatorem i sondą lambda, wyposażonych w rozbudowane układy dolotowe, często wykonane w całości z tworzywa sztucznego.Adaptacja silników z układem EOBD wymaga stosowania dodatkowego emulatora.
IV generacja - Sekwencyjny wtrysk gazu
Systemy IV generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, z katalizatorem i sondą lambda, wyposażonych w układy EOBD.
V generacja - Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie ciekłej
Systemy V generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, z katalizatorem i sondą lambda, wyposażonych w układy EOBD.
Systemy I generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów z silnikami gaźnikowymi i z wtryskiem paliwa - bez katalizatora i sondy lambda.
II generacja - Instalacje podciśnieniowe z elektroniczną regulacją
Systemy II generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa z katalizatorem i sondą lambda, czasami również z układem EOBD co wymaga zastosowania specjalnego emulatora).
III generacja - Wtrysk ciągły gazu w fazie lotnej
Systemy III generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, z katalizatorem i sondą lambda, wyposażonych w rozbudowane układy dolotowe, często wykonane w całości z tworzywa sztucznego.Adaptacja silników z układem EOBD wymaga stosowania dodatkowego emulatora.
IV generacja - Sekwencyjny wtrysk gazu
Systemy IV generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, z katalizatorem i sondą lambda, wyposażonych w układy EOBD.
V generacja - Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie ciekłej
Systemy V generacji przeznaczone są do adaptacji na zasilanie gazowe samochodów wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, z katalizatorem i sondą lambda, wyposażonych w układy EOBD.